(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تو رفتي و من از تكرار يادت پر شدم

 هر لحظه از تو گفتم و هر ساعت از تو پر شدم

دستم چقدر تنها شده روحم چي بي پروا شده

با رفتنت از پيش من خونه پر از سرما شده

مونده رو قلبم جاي پات منو بگير از دست باد

لعنت به من لعنت به من بازم دلم تورو مي خواد

عشق تو آتيشم زدو چشمات منو از من گرفت

من بي تو خاكستر شدم شبهاي من ماتم گرفت

رفتي ولي عطرت نرفت از قبل هم بدتر شده

برگرد پيش من بيا حالا كه عاشقتر شدم....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
پنج شنبه 10 فروردين 1391| 18:5 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§